Články & návody

WESTPOINT a.s. bezpečnostní agentura Praha.

Zámkař Jan Hanák - nouzové otevírání aut bez poškození.

AUTOPŮJČOVNA SMÍŠOVSKÝ - půjčovna aut Brno.

Ekotherm Montage - topenářské práce na klíč.

S.B. Comp. spol. s r.o. - nýtovací matice standartní i speciální.

Dokurzu.cz - databáze rekvalifikačních kurzů a seminářů po celé ČR.

Kvalitní technický dozor vám ušetří peníze i starosti.

FlexaMi Auto s.r.o. - repase vstřikovačů.

DŘEVOTRADING spol. s.r.o - výroba atypických dřevěných palet.

Fermatmachinery.com - Použité kovoobráběcí či tvářecí stroje

Služby internetového marketingu: Jak se mezi nimi vyznat

Internet je z obchodního hlediska vysoce konkurenční prostředí a jakékoliv amatérské pokusy o propagaci se mohou stát ztracenou investicí. Nabízí se možnost využití služeb specializovaných firem nebo se zasvětit do problematiky a vyzkoušet propagaci svépomocí. Služeb pro propagaci webových stránek existuje mnoho, nejvyužívanějšími jsou:

PPC

Pay per click, neboli placené kliknutí, je služba, která zobrazuje sponzorovaný textový nebo obrazový odkaz ve vyhledávačích a v obsahu webů. Jedná se o jednu z nejúčinnějších a nejefektivnějších možností internetové propagace. V našich končinách jsou nejoblíbenějšími službami Google Ads a Sklik od Seznamu. Pro klienty je výhodou, že zde neplatí za zobrazení, ale platí za kliknutí, tedy za každého uživatele, který se dostane na web. Pro začátečníky je vhodné, aby se obrátili na specialisty, kteří dokáží nastavit PPC kampaň tak, aby byla opravdu výhodná. Některé firmy navíc poskytují audit už fungujících PPC kampaní zdarma, a tak můžete například zjistit, kde je problém, pokud nejte spokojení s výsledky.

Bannerová reklama

Účelem internetových bannerů je zobrazení obrazové reklamy na jiných webových stránkách. Ceny za umístění mohou být různé. Tyto služby nabízejí nejčastěji majitelé vysoce navštěvovaných magazínů nebo inzertních portálů. Př výběru vhodného webu pro banner je důležité ověřit si návštěvnost webu. Čím více lidí banner uvidí, tím větší je pravděpodobnost, že navštíví váš web. Kromě návštěvnosti je také důležitá tématika, aby banner viděla zejména cílová skupina, která by o návštěvu mohla mít zájem.

Články na magazínech

Reklamní články na magazínech, neboli PR články, jsou v současné době stále populárnější formou propagace. Mají hned dvě výhody, tou první je zobrazení článku návštěvníkům webu, na kterém je článek umístěný, a tou druhou je podpora klíčových slov ve vyhledávání, v případě, že se do článku umístí zpětné odkazy z klíčových slov. Zpravidla se články umísťují na weby s vysokou návštěvností a vysokými ranky, aby měly pro web maximální efekt.

SEO

SEO, neboli optimalizace pro internetové vyhledávače, je služba, která podpoří web ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Dělí se na ON page a OFF page SEO. ON page má za cíl, aby byl web plně kompatibilní pro vyhledávače a OFF page má za cíl zvýšit popularitu webu na jiných doménách tak, aby ho vyhledávače shledaly jako populární a začaly ho řadit na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání.

Emailing

Služba, který má za cíl hromadné oslovování uživatelů prostřednictvím emailů. Takové emaily mají často podobu newsletteru a někdy bývají vyhodnocovány jako spam. Pro zákazníka je důležité vybrat vhodného poskytovatele, který dokáže nabídnout rozumnou cenu za kampaň a rovněž bude používat skutečné emailové adresy uživatelů.

Sociální sítě

Propagace na sociálních sítích je stále využívanější službou, jak oslovit cílené skupiny uživatelů. Využívá se zde podobného principu, jako u PPC reklam, správu kampaní ovšem zvládnou uživatelé i svépomocí.